Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.

Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.

Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
    Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy,
    ul. Krapkowicka 141,
    47-320 Gogolin

  • telefonicznie lub faksem - numer: +48 77 466-90-59 lub faksem - numer: +48 77 466-62-17

  • pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (procedura korzystania

Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy Szkoły

Dyrektor Placówki przyjmuje interesantów w w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 13:00.

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z KPA

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 01 kwiecień 2019 21:58 Admin3
Artykuł został zmieniony. wtorek, 02 kwiecień 2019 20:48 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:07 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:07 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:08 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:11 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:13 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:13 Admin3
Artykuł został zmieniony. czwartek, 04 kwiecień 2019 16:20 Admin3