Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy
Tryb załatwiania spraw
Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.
Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.
Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00
Skargi i wnioski składać można:
- drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Brzechwy,
ul. Krapkowicka 141,
47-320 Gogolin - telefonicznie lub faksem - numer: +48 77 466-90-59 lub faksem - numer: +48 77 466-62-17
- pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (procedura korzystania)
Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy Szkoły
Dyrektor Placówki przyjmuje interesantów w w każdy poniedziałek w godzinach od 8:00 do 13:00.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z KPA
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Admin
- Wytworzony przez: Admin (Admin)
- Nadrzędna kategoria: Załatwianie spraw
- Kategoria: Tryb załatwiania spraw
- Odsłony: 23493