2 

W czerwcu ponownie uruchomiliśmy drukarkę i indywidualnie, każdy kto chciał, mógł wydrukować swoje wcześniej zaprojektowane pomysły.

Koncept rodził się w głowie, następnie na platformie Tincercad, aby ostatecznie wydrukowany został na drukarce 3D.
Tym samym urzeczywistnił się model silnika elektrycznego zrealizowanego przez Karola, ucznia z klasy 8B. Naprawdę zrobił na nas wielkie wrażenie! Wykonaliśmy pionki do gry w warcaby; Kasia z 8A wydrukowała zawieszkę „serduszko”, a chłopaki, Yegor i Kacper z 8C, turbinkę do silnika. Nicola zaprojektowała brelok do kluczy z nazwą szkoły. Magda z 8A – ruchomego zajączka wielkanocnego.
Działania w ramach LP to nie tylko podniesienie kompetencji uczniów, ale i nauczycieli. Na zakończenie roku szkolnego pani Anna Szuster – nauczyciel chemii, przeprowadziła dla kadry oświatowej naszej szkoły warsztaty tworzenia kosmetyków z naturalnych produktów, które warto zabrać ze sobą na wakacje. To mnóstwo frajdy i satysfakcji, że można stworzyć coś od początku do końca. Pięknie dziękujemy, Pani Aniu!

Koordynator projektu